Sari la conținut

Informații retur

Politici generale:

Consumatorul are dreptul să renunţe la cumpărare în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului,daca produsul nu a fost desigilat. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunţării contractului de către consumator. Returnarea banilor se poate efectua în următoarele condiţii: Produsele cumpărate pot fi returnate doar în ambalajul original, fără a fi deteriorate sau desigilate, în termen de 10 zile de la primire. Costul de transport al produsului, atât de livrare cât şi de retur, va fi suportat de către client. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte (inclusiv ambalajul) şi nu prezintă semne de folosire (desigilare). Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca si nou, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluţiona răscumpărarea. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul are dreptul să opteze doar o singură dată pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.

Renunţarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

Cum returnez produsul?

Pentru că floo.ro este un magazin online, returnarea produsului se va face direct către Firma NIXIN SRL:

1. Mergi în pagina CONTACT;
2. Contactează telefonic un reprezentant la numărul de telefon afișat.
3. După o discuție prealabilă cu un reprezentant, ți se va comunica adresa de livrare retur colet.